23 marca 2017

Jak sprawić radość innym? | Recenzja Banggood.com

 Czy macie czasem poczucie, że moglibyście sprawić przyjemność innym sprawiając przyjemność również sobie?
Czy tak jak ja lubicie widzieć uśmiech na twarzy drugiej osoby?

Radość – stan emocjonalny który wyraża w świadomości uczucie całkowitego spełnienia. Jest synonimem szczęścia w rozumieniu potocznym towarzyszącym zabawie, zadowoleniu lub satysfakcji z przeżywanych doznań, wykonywanych czynności lub przywoływanych w pamięci wspomnień.



 Jak w powyżej wymienionej definicji radością określa się uczucie wywołujące uśmiech na twarzy i wydziela endorfiny szczęścia. Dla każdego źródłem radości może być coś innego. Zresztą każdy z nas jest innym człowiekiem, więc nic dziwnego że cieszymy się z innych rzeczy. Niektórym nie wiele trzeba by się cieszyć, nazywamy ich optymistami. Myślę, że mogę się do nich zaliczyć bo byle drobiazg a ja już się cieszę. Tak jest również w wypadku kiedy z moją pomocą uśmiech może zagościć na twarzy innej duszyczki. Stąd moja decyzja podjęta po otrzymaniu propozycji współpracy od sklepu Banggood.com . Mój tata ma za niedługo urodziny więc postanowiłam, że dam mu możliwość złożenia zamówienia na produkt tego sklepu. Miło było przekazać drugiemu coś co tak naprawdę jest moim przywilejem.
Może zacznę od tego, że sklep Banggood ma ogromny asortyment, a znaleźć można tam dosłownie wszystko. Od sklepów, przez biżuterie do elektroniki. Sklep do najtańszych nie należy, ale ceny nie są z kosmosu. Widać, że nie jest to typowa chińszczyzna więc cena adekwatna jest do jakości. Kontakt z firmą jest świetny, a paczka doszła do mnie 2 tygodnie. Była starannie zabezpieczona i w nienaruszonym stanie. Paczka zawierała czarny zegarek, którego zdjęcia możecie zobaczyć w poście. Jest solidnie wykonany, na czarnym, gumowym pasku. Tarcza jest w nienaruszonym stanie. Zegarek ma wiele różnych miar czasowych (60 sekund; 1 sekunda) , które są świetnym ozdobnikiem i "bajerem". Osobiście nie mam nawet najmniejszego zastrzeżenia i szczerze polecam tą firmę, a w szczególności ten zegarek. Sam właściciel zegarka jest z niego bardzo zadowolony i potwierdza moją opinię. Ocena 10/10


A wy lubicie sprawiać radość? 
Co wywołuje u was uśmiech na twarzy?

21 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o zegarki to tylko szwajcarskie :) poklikałam :) https://goo.gl/pHiZov

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek jest świetny. Sam lubię zegarki, a ten bardzo mi się podoba :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. obdarowywanie innych jest częstokroć przyjemniejsze niż kupowanie samemu dla siebie :) dobrze, że zegarek się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię obdarowywać innych prezentami :) Według mnie cena jest dość dobra, jak na taki bajer,ale zdecydowanie wolę te klasyczne zegarki.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie lubię sprawiać radość innym :)
    Miły prezent to zawsze fajna sprawa!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sprawiać radość innym, dlatego też staram się ich obdarowywać jakimiś małymi prezentami :) Zegarek bardzo ładny, mojemu tacie też z pewnością by się spodobał :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. miło sprawiać radość innym prezentami, super zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny zegarek- nie ma nic lepszego niż radość wynikająca z obdarowywania innych :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie zegarki, ale mój najwiekszy problem to to że nie pamietać że mam je zakładać haha

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ten zegarek! 😄
    Ja bardzo lubię dawać innym prezenty - uwielbiam jak ludzie się uśmiechają 😍

    Zapraszam do Mnie 😘 --> https://dreamstyleblogger.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog, mega podoba mi się sposób w jaki go prowadzisz! :D
    Zapraszam do mnie :) https://julia0933.wixsite.com/killeroffemininity

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest! Cudowne uczucie widzieć jak sprawiamy innym ludziom radość ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post!

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie wygląda ten zegarek, myślę, że niejednej osobie by się spodobał :)
    Racja, co do szczęścia, to każdy ma swoje indywidualne powody do radości :)
    Ładnego masz bloga, pozdrawiam =)
    Zapraszam
    koszmarsenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Miły gest :) Ja także uwielbiam uszczęśliwiać innych, chociaż nie zawsze mi to wychodzi xD Każdy ma inne pojęcie szczęścia, ale staram się.
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny post! Uwielbiam dawać innym podarunki i patrzeć jak są szczęśliwi dostając go- to wspaniałe uczucie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  17. They look amazing!Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Nuxe Huile Prodigieuse Dry Oil *

    OdpowiedzUsuń
  18. Tata z pewnością się ucieszy! Wspaniały prezent!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń