23 kwietnia 2017

Na przekór pogodzie & Boho OOTD

Jeśli w tym momencie kazałabym podejść wam do okna i spojrzeć na zewnątrz, większa część z was załamałaby się. Prawda jest taka,że pogoda nam nie dopisuję co na części blogerów się odbija i to niekorzystnie. W tej części jestem niestety ja. Jak wszyscy wiemy jest prawie koniec kwietnia, a temperatura nie przekracza 6 stopni. Sprawia to, że ciężko jest wyjść na zdjęcia gdzie nie dość, że pada to jeszcze jest bardzo zimno. Żeby wesprzeć się w duchu, a konkretnie żeby poprawić sobie humor zaczęłam przeglądać zdjęcia z wakacji. Nic nie działa tak dobrze na samopoczucie jak przeglądanie zdjęć kiedy na zewnątrz był upał, a tobie wystarczyły krótkie spodenki i crop top. To właśnie zainspirowało mnie do napisania dzisiejszego posta. Mam nadzieję, że dzięki temu chociaż na chwilę zagości na waszej twarzy uśmiech.


 Dzisiaj właśnie na przekór pogodzie zaprezentuję wam typowo letnią stylizację. Można powiedzieć, że "niezła" ze mnie buntowniczka. W te wakacje zakochałam się w różnego rodzaju ubraniach, których styl określa się jako "BOHO". Tą białą bluzkę przypadkiem upolowałam na wyprzedaży w "Orsayu". Można powiedzieć, że takiej bluzki szukałam, zwłaszcza, że jest w klasycznym kolorze. Jeśli ktoś zna mnie osobiście to pewnie potwierdzi, że mój styl do jakiś specjalnie kolorowych nie należy. Staram się uczyć dodawania swoim stylizacją koloru. Jednak i tak kiedy widzę coś czarnego lub białego to ciężko się oprzeć. W przypadku tej stylizacji jest podobnie. Biała, luźna bluzka z falbanami na rękawach i dole bluzki to idealny patent na upał, bo wierzcie lub nie ale jest naprawdę cieniutka i raczej wątpię by komukolwiek było w niej za ciepło. Standardowo do bluzki dobrałam czarne zwykłe szorty z Bershki, które były moim ulubieńcem w poprzednie wakacje. Mają małe przetarcia na przodzie, jednak nie uchwyciłam tego na zdjęciach. Jedyną rzeczą, która choć trochę przełamała klasykę tej stylizacji to czerwone japonki, nijak pasujące do reszty. Moim zdaniem trochę rozweseliły stylizację i nadały jej mniej poważny charakter. 


 Bluzka- Orsay
Szorty- Bershka
Japonki- House
P.S. Coś na dodatek :)
Cała stylizacja prezentuję się tak jak widzicie na zdjęciach. Można zauważyć kontrast pomiędzy tym co widzimy po wyjściu z domu, a na tych zdjęciach. Może to trochę was rozweseli, bo pogoda jest okropna i wcale nie zachęca do zrobienia czegokolwiek pożytecznego. Chciałam również polecić wam bloga mojej koleżanki, która ostatnio dołączyła do blogosfery. Dopiero zaczyna i na pewno będzie jej miło jak wpadniecie. Sama osobiście czytam wszystkie posty i muszę przyznać, że bardzo dobrze sobie radzi.


 Czy u was pogoda jest równie okropna?
Co sądzicie o stylizacji

21 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. U mnie zimno, czekam ciągle na słoneczko :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat, kiedy czytam tego posta za oknem wstaje słoneczko i już zapowiada się dobry dzień, ale sądzę, że i tak jest pewnie zimno, a prędzej czy później niebo pokryją chmury :/

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia... aż chciałoby się wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pogoda dobija chyba nie tylko blogerów, a każdego, kto nie cierpi zimy i jesieni. :)

    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam
    indiscrett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna biała bluzeczka ;) świetny wyprzedażowy łup :) ja również tęsknię za takimi ciepłymi dniami ;) marzy mi się piękna, słoneczna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;)

    http://reggae-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, refleksyjne zdjęcia.
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna bluzka, podoba mi się jej fason i chyba rozejrzę się za czymś podobnym ;)

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne zdjęcia! Chcę wakacje *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :)
    No niestety pogoda nie za bardzo zadowala, chociaż dzisiaj w moim mieście pierwszy raz od kilku tygodni zawitało słońce.

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny outfit!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boho style is amazing! ✿ Lovely photos ✿

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Le blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem pod wrazeniem, sliczne zdjecia kochana <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze potrafisz przyciągnąć do siebie uwagę swoim blogiem. Jesteś bardzo oryginalna. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. masz piękną urodę!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :) Masz niespotykaną urodę, ale taką wyjątkową!

    Mój blog:
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Please let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi kogoś przypominasz :O Tą jedna dziewczynę z H2O wystarczy kropla taka brunetkę <3 ŚLiczny typ urody <3 :***

    Jestem tu nowa :( https://clickastris.blogspot.com/ <3
    Jeśli się spodoba proszę o follow <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń