14 stycznia 2017

Nowy rok, nowa ja...+Recenzja paczki od Rosewholesale oraz wyniki konkursu

Te noworoczne postanowienia, robione przez wielu ludzi w styczniu. Ta motywacja spowodowana nowym rokiem. Trwa z reguły miesiąc, a może mniej. Można by nazwać to "chwilową chęcią" zrobienia czegoś kreatywnego ze swoim życiem szukając wymówki jaką ma być nowy rok. Jednak czy zakładanie, że jedynym momentem na jakieś zmiany jest nowy rok, ma sens? Czy nie można zacząć od teraz, zamiast przekładać to na nowy rok? A może większa szansa na sukces jest właśnie wtedy?
1 stycznia-pierwszy dzień nowego roku, niesie za sobą ekscytacje i tajemniczość spowodowana niepewnością co przyniesie kolejny rok. Jest to również czas kiedy wszędzie, na blogach, youtube i innych portalach społecznościowych możecie zobaczyć "Moje postanowienia noworoczne", "Nowy rok, nowa ja" i różne tego typu rzeczy. Nie wiem jak was, ale mnie to okropnie denerwuje. Czemu ludzie chcąc coś w sobie zmienić zaczynają to dopiero 1 stycznia, a nie teraz? Prawda jest taka, że z reguły w styczniu trzymają się tych postanowień, a później przekładają na kolejny rok. Wiecie czemu tak jest?
Przyczyną małej skuteczności postanowień noworocznych może być fakt, że osoby, które zamiast od razu zmieniając coś w sobie czekają do Nowego Roku, a w praktyce po prostu przekładają zmiany wierząc, że się bardziej do tego zmotywują. Z reguły nic z tego nie wychodzi, ani ze zmian ani z postanowień.
 Musicie zrozumieć, że sukces osiągnięcie właśnie wtedy kiedy nie będziecie przekładać zmian nawet o tydzień. Chcesz coś w sobie zmienić? Zrób to teraz a nie czekaj aż nadejdzie nowy rok. To nie 1 stycznia cię zmotywuję, ty sam musisz znaleźć w sobie siłę na zmiany. One same przyjdą tylko ty musisz chcieć. Ty musisz spiąć się w sobie i powiedzieć "Dość" lenistwu, niechęci. A zobaczysz, że tak niewiele trzeba, żeby osiągnąć sukces. Ja w ciebie wierzę, więc ty już musisz w siebie uwierzyć, a zobaczysz że się uda. Pomyśl "Dam radę" i za 3..2..1...DZIAŁAJ!!
 Niedawno również dotarła do mnie pierwsza paczka z Rosewholesale.com. W przesyłce znajdowały się dwa chokery, dwa zegarki i białe przecudne spodnie, które możecie zobaczyć na zdjęciach powyżej. Co mogę powiedzieć o samej przesyłce? Rzeczy były dobrze zapakowane, a sama paczka szła do mnie od czasu wysłania ponad 2 tygodnie. Na samo wysłanie paczki trochę czekałam, ale było to spowodowane Black Friday. W paczce jedynie zabrakło jednej rzeczy, jednak powinna za niedługo dotrzeć. A sama zawartość paczki?
 Spodnie są ze świetnego materiału. Bardzo się rozciągają dzięki czemu nie straszne są dodatkowe kilogramy. Zaletą jest ich wygoda przez to, że są na gumce. Wadą niestety jest fakt, że prześwitują i nie nadają się do crop topów pomimo swojego wyższego stanu nad czym trochę ubolewam, ale ogólnie polecam.
 Białe jeansy- KLIK!
Pierwszy choker, który również możecie zobaczyć na zdjęciach jest cudowny. Od razu kiedy zobaczyłam go na stronie wiedziałam, że muszę go mieć. Co do jakości nie mam zastrzeżeń, bo się zakochałam. Cudowna jakość, wygląd i całokształt. Zdecydowanie najlepsza rzecz jaką miałam.
 Choker wstążka- KLIK!

Drugi choker należy do tych klasycznych, które widzimy teraz na co piątej szyi. Jednak spodobał mi się i postanowiłam go wziąć. Jest dobrze wykonany i muszę stwierdzić, że nie różni się od tego co oczekiwałam.
Klasyczny choker- KLIK!

Ostatnimi rzeczami, które zamówiłam są dwa zegarki. Zamówiłam je, bo ujęły mnie swoim wyglądem i tym, że nie są szablonowe. Pierwszy z nich jest bardziej sportowy i nadaje się do tych sportowych stylizacji, a drugi wyświetla nam w takich niebieskich kulkach, która jest godzina i jest bardziej elegancki. Większy zegarek jest również dotykowy, co moim zdaniem podnosi rangę. Natomiast oba są świetnie wykonane i na pewno często będą dopełnieniem, którejś z mojej stylizacji.
Zegarek sportowy- KLIK!
Duży elegancki zegarek- KLIK!
 Również nie dawno był organizowany konkurs na moim blogu i blogu Zuzi. Każda z nas skontaktowała się już ze zwyciężczynią jednak teraz publikuję tutaj publicznie wyniki konkursu "Idealne święta".
Zestaw mój wygrała:
 Zestaw Zuzi wygrała:

19 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepiękna sceneria i zdjęcia :)
      https://www.blog017.blogspot.com

      Usuń
  2. Bardzo fajny post! :) Paczka do mnie doszła i jestem zachwycona! <3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne fotografie ! Pięknie wyglądasz na takiej śnieżnej bieli. Cudna pogoda :* WIesz Kochana, ludzie żyja w takim stresie i często każdy dzień bywa dla nich walką dlatego zawsze liczą na to że następny rok będzie lepszy i próbują się zmotywowować siebie do zmian. Kochana kliky nie działają :( Nie mogłam na nic kliknąć z jakiegoś powodu :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, już naprawiłam i teraz powinny działać :)

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądasz, też mam ten sznurkowy choker, uwielbiam go! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne buty:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 zegarek bardzo mnie się podoba! Szkoda, że spodnie prześwitują :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. od dawna marzę o taki chokerze wstążce ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście uważam, że postanowienia noworoczne to bzdura, jeżeli chcemy coś zmienić to zróbmy to tu i teraz!
    Super wyglądasz!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  9. osobiście wyznaję zasadę "co masz zrobić, zrób zaraz", więc nie czekam na Nowy Rok, miesiąc, tydzień. Po prostu wstaję i działam :)
    świetnie wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Chokery są cudowne! Każdy okres jest dobry na zmiany, pod warunkiem, że człowiek coś robi a nie tylko gada. :)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl 💙

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak tego rodzaju posty to codzienność w styczniu. No ale co zrobić, jedynie pozwolić takim osobom spróbować. Mozliwe, że któreś postanowienioa spełnią a to dobry początek;)
    Taka moda;)

    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie było ci zimno bez kurtki? Jestem totalnym zmarzluchem i aż mnie otrzęsło, ale stylizacja fajna :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny Blog <33
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam żadnych postanowień na ten rok. Piękne chokery :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja dalej nie dostałam paczki :(

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń