19 lutego 2017

Laboratorium Pilomax czyli jak naprawić kondycję swoich włosów

Hei!
Nie wiem jak u was, ale u mnie do ostatniego tygodnia trwały ferie, a postów jak nie było tak nie ma. Czemu ich ostatnio jest tak mało? Być może spowodowane było to chęcią odpoczynku po natłoku wszystkich obowiązków szkolnych, którymi zasypali nas nauczyciele po świętach, a może też trochę brakiem zainteresowania. Nie mogę chyba określić jednego powodu mojej nieobecności, jednak wierzę że to tylko chwilowe. A z czym dzisiaj do was przychodzę? Mianowicie chcę trochę opowiedzieć trochę o produktach do włosów dosyć znanej firmy Pilomax, z którą miałam okazję podjąć współpracę. Zapraszam do czytania :)

Otóż, Laboratorium Pilomax zajmuje się produkcją szamponów, masek, odżywek do włosów. Co jest fajne to fakt, że mają produkty do różnych rodzajów włosów. Nie ważne czy masz łamliwe, jasne, ciemne czy farbowane włosy. W ofercie Pilomax zawsze znajdziesz coś dla siebie. Sam wygląd kosmetyków osobiście bardzo mi się podoba, bo jest minimalistyczny i nie zawiera krzykliwych kolorów co dla mnie jest dosyć ważne. Jednak najważniejsze jest działanie, a nie wygląd czy oferta więc przejdźmy do sedna. Otrzymałam miesiąc temu paczkę z dwoma produktami szamponem głęboko oczyszczającym Pure Wax do włosów zniszczonych oraz maskę Henna Wax wzmacniającą i oczyszczającą włosy. Oba produkty sprawdziły się dla moich włosów doskonale. 
Jako, że jestem osobą, która prostuje włosy za każdym razem kiedy gdzieś wychodzi ich kondycja była mocno naruszona. Niestety strzępiły się i puszyły. Osobiście działało mi to strasznie na nerwy, dlatego byłam ciekawa czy produkty Pilomax choć trochę zminimalizują problem. Nie zawiodłam się, ponieważ po 2 miesiącach stosowania moje włosy są dużo zdrowsze. Może nie ma efektu ŁAŁ, ale różnica jest dosyć widoczna. Zdecydowanie mogę wam polecić tą firmę. A jeśli martwicie się ceną, nie warto, bo jest ona przystępna dla każdego.
Ocena: 10/10 
 Zdecydowanie zachęcam do kupna, bo te dwa produkty rozwiążą wasze problemy z każdym rodzajem włosów, a ich cena nie naciągnie mocno waszego portfela, więc nie dość, że włosy będą świetnie wyglądać to jeszcze zostanie wam funduszy na jakieś małe zakupki, a jak wiemy większość kobiet uwielbia zakupy :D

6 komentarzy:

  1. Nie miałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój jedyny problem z włosami to konieczność nieustannego rozczesywania ich. Raczej nie mam zniszczonych końcówek, ale bardzo lubię różne specyfiki do włosów. O Twoich produktach już jakiś czas temu słyszałam od koleżanki, która mi je gorąco polecała. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ♥ lentille

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, mnóstwo jest tych problemów z włosami :D Nie testowałam jeszcze tych produktów, ale mam wielką ochotę, przekonująco brzmią :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znałam tych produktów. Również używam prostownicy przed wyjściem i moje włosy różnie to znoszą. Może spróbuję tych produktów i akurat się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty. Czy stacjonarne w sklepie można je dostać? :-)
    polishafricanqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń